המאבק בתמיכה בטרור: ד"ר ועורכת דין נעצרו, מורה הושעתה

בנצי לייזרוביץ No Comments on המאבק בתמיכה בטרור: ד"ר ועורכת דין נעצרו, מורה הושעתה

שוטרי מחוז צפון עצרו בחשד לגילויי שבח, הסתה ודברי שנאה משפיענית רשת, בעלת תואר ד"ר. בטבריה הושעתה מורה ומחנכת ובירושלים נעצרה עורכת דין תושבת שועפאט שהזדהתה עם הטבח המחריד

צילום: Yossi Aloni/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

החזית הפנימית של מלחמת חרבות ברזל: שוטרי מחוז צפון עצרו בחשד לגילויי שבח, הסתה ודברי שנאה משפיענית רשת, בעלת תואר ד"ר. בטבריה הושעתה מורה ומחנכת ובירושלים נעצרה עורכת דין תושבת שועפאט שהזדהתה עם הטבח המחריד.

כאמור, אתמול 16/10 בעקבות מספר פוסטים שעלו ברשתות החברתיות ופניות נוספות שהתקבלו אודות ד"ר במקצועה שהיא משפיענית רשת בחברה הערבית המפרסמת פוסטים ופעילות במדיות השונות בהם הביאה התבטאות נגד מדינת ישראל ותמיכה בפלסטין.

החשודה הובאה לתחנת המשטרה שם נחקרה ונעצרה בחשד להתנהגות העלולה להפר את שלום הציבור והיא תובא בהמשך היום בבקשת המשטרה להאריך את מעצרה בביתה משפט השלום בנצרת.

בטבריה: מורה ומחנכת מתיכון אורט במעלה טבריה הושעתה הלילה מתפקידה לאחר שהביעה תמיכה ברשת בחשבון המציג את מדינת ישראל וצה"ל כרוצחי ילדים בעזה. מדובר בחשבון עם 5.2 מיליוני עוקבים וכל מטרתו לייצר תעמולה נגד מדינת ישראל וצה"ל – תעמולה שגוברת ומתעצמת במיוחד כעת בימי הלחימה.

בסמוך לחצות, עם היוודע הדבר לראש עיריית טבריה בפועל בועז יוסף, הוא שוחח עם מנהלת התיכון ועם הנהלת רשת אורט ודרש את פיטוריה באופן מיידי. הבוקר הוחלט על השעייתה מהעבודה עד להודעה חדשה ובהמשך יוחלט מהם הצעדים המשמעתיים שיינקטו נגדה. כמו כן, נשקלת הגשת תלונה במשטרת ישראל בעקבות העידוד להסברה עוינת ושקרית נגד מדינת ישראל בעת מלחמה.

ראש עיריית טבריה בפועל בועז יוסף מסר: "המעשה הזה של מי שמשמשת מורה מקצועית ומחנכת בישראל, הוא חמור מאוד ולאחת כזו אין מקום במערכת החינוך העירונית שלנו. אסור שאחת כזו, האמונה על חינוך בני הנוער שלנו שאמורים להתגייס מחר לשירות צבאי, תמשיך בעבודתה. במעשיה, במיוחד בעת בה אנו עדיין קוברים את מתינו כתוצאה ממתקפת הטרור של המחבלים צמאי הדם, היא רומסת ברגל גסה את מדינת ישראל, את ערכיה ואת צבא ההגנה לישראל – הצבא המוסרי ביותר בעולם. אם היא עדיין חושבת שהיא ראויה להמשיך ולעסוק בחינוך, היא מוזמנת ללכת וללמד בעזה – פה בטבריה היא לא תלמד".

יו"ר הנהגת ההורים העירונית מיכל יוסף הוסיפה: "מדובר במעשה חמור מאוד. אסור שמישהי כזו תחנך את ילדינו. אלה בוודאי לא הערכים שאנו רוצים שילדינו ייחשפו אליהם על ידי מי שאמורה לעצב את האישיות שלהם. אנחנו מגבים את ראש עיריית טבריה בפועל בועז יוסף על דרישתו שהמורה לא תמשיך לעבוד במערכת החינוך העירונית".

ובירושלים: שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים עצרו אמש עורכת דין תושבת שועפאט בירושלים בשנות ה-30 לחייה, שפירסמה ברשתות החברתיות דברי תמיכה והזדהות עם ארגון טרור "חמאס". בין היתר ציינה את תאריך מתקפת הטרור וכתבה "I feel like l am in a dream" (אני מרגישה כאילו אני בחלום. בחיפוש שערכו בלשי המשטרה בבית החשודה, נתפסו צעיפים, חוברות ומספר רב של פלאפונים ומחשבים ניידים.

החשודה תובא היום לדיון בהארכת מעצרה בבית המשפט. בנוסף, המשטרה פנתה במכתב רשמי ללשכת עורכי הדין למיצוי ההליכים המשמעתיים נגדה וביטול רשיון עורך הדין לצד ההליך הפלילי.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן התייחס בהערכת מצב שקיים אמש למאבק בהסתה: ״יש קשר ישיר בין ההסתה שעיקרה ברשתות, לבין פח״ע והפרות סדר אלימות. כל מי שמזדהה ותומך באויב הכי גדול של מדינת ישראל- ארגון הטרור חמאס, צריך להיות במעצר, בפרט אם מדובר בתושב מדינת ישראל. כך גם לגבי כל מי שמעודד ומסית לטרור ואלימות. מאז תחילת המלחמה עצרנו עשרות חשודים וראינו שהתופעה הזו רחבה וחוצה מגדר, גילים ושכונות. מדרשנים במסגדים דרך אנשי חינוך, ועד עורכת דין שנעצרה אתמול. חמ״ל התודעה וזרועות המודיעין שלנו פועלים כל העת לנטר, מערכי החקירות מוציאים את אישורי החקירה הנדרשים באמצעות הפרקליטות ומאתרים את אותם חשודים, והיחידות בשטח מוכוונות ומגיעות עד לבתיהם בכל שעה, ועוצרות את אותם מסיתים ותומכי טרור. צריך לפעול למצות את הדין עם כל אחד מהם, להמשיך לפעול בנחישות ולהעביר מסר ברור וחד לכולם: עינינו פקוחות, כל האמצעים פועלים, כל המערכים מוכוונים, ולא נאפשר הסתה ותמיכה באותם רוצחים מתועבים, שכפי שראינו מדובר בטרוריסטים שהם חיות אדם״.



0 תגובות